Vraag uw terugbetaling aan

  1. Upload een scan of een foto (jpg, png of bmp) van uw kasticket (Zie voorbeelden >) (*)

  2. Vul uw IBAN-rekeningnummer in (*)

    Het IBAN nummer is niet geldig, alleen deze van België en Luxemburg zijn geldig.
    Vul IBAN-rekeningnummer correct in

    Uw adres (*)

Validé Gefeliciteerd!

We hebben uw terugbetalingsaanvraag goed ontvangen. Als deze aanvraag correct is uitgevoerd, ontvangt u van ons binnenkort een bevestiging. Vergeet niet dat de terugbetaling 10 tot 15 werkdagen na de bevestiging plaatsvindt.

Mijn profiel

Hoe werkt het?

Ontdek de deals
Afspraak in uw salon hier
Keer terug naar deze website
Klik op de deal naar uw keuze
Vraag uw terugbetaling aan
Zie voorbeelden >
We betalen u binnen een termijn van 2 weken terug


FAQ 


 

In welke salons kan ik genieten van de aanbiedingen?

De aanbiedingen zijn geldig in alle L'Oréal Professionnel salons indien het salon de dienst of het product aanbiedt vermeld in de aanbieding. U kunt de lijst met salons filteren per product of dienst. Kijk hiervoor op: http://salon.lorealprofessionnel.be/


 

Nemen alle L'Oréal Professionnel salons deel?

Alle salons nemen deel (tenzij anders vermeld) als ze het in de deal vermelde product of de dienst aanbieden. U kunt de lijst met salons filteren per product of dienst. Kijk hiervoor op: http://salon.lorealprofessionnel.be/


 

Hoelang blijven de aanbiedingen geldig?

De geldigheidsdatum wordt vermeld op de detailpagina van de deal. U vindt deze informatie in de rechterkolom (boven de knoppen voor de aanvraag tot terugbetaling). Na de einddatum verdwijnt de deal, u moet uw betalingsbewijs/kasticket dus insturen voor de einddatum van de aanbieding.


 

Moet ik een bankrekening hebben om van de aanbiedingen gebruik te kunnen maken?

Ja. U hebt een Belgische of Luxemburgse bankrekening nodig.

Het terugbetalingsproces bestaat uit 2 stappen:

  1. Upload uw betalingsbewijs (kasticket overhandigd door uw kapper)
  2. Vul uw IBAN-bankrekeningnummer in. Deze code staat op uw bankkaart en omvat 14 cijfers.

 

Wat doen jullie met mijn IBAN-bankrekeningnummer?

Uw IBAN-bankrekeningnummer wordt gebruikt om u een terugbetaling toe te kennen indien uw betalingsbewijs wordt goedgekeurd. Deze gegevens worden nooit vrijgegeven en worden nooit gebruikt voor andere doeleinden.


 

Hoe word ik terugbetaald?

Ga naar de deal van uw keuze en klik op 'Aanvraag terugbetaling' in de rechterkolom. U hoeft vervolgens enkel nog uw betalingsbewijs (foto of scan in JPG of PNG formaat) up te loaden en uw IBAN-bankrekeningnummer in te vullen (dit is mogelijk al ingevuld als u het rekeningnummer hebt meegedeeld tijdens uw inschrijving). Bevestig en het is verzonden!


 

Hoe vaak kan ik een terugbetaling aanvragen?

Elke gebruiker heeft recht op één terugbetaling per deal indien er een geldig betalingsbewijs werd opgeladen, tenzij anders vermeld.


 

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

U kunt eenvoudigweg een nieuw wachtwoord aanvragen. Ga hiervoor naar het gedeelte 'Aanmelden' (bovenaan rechts op de website). Onder het aanmeldformulier vindt u een knop 'Wachtwoord vergeten'. Vul het e-mailadres in dat u hebt gebruikt voor de aanmaak van uw profiel. U ontvangt vervolgens een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.


 

Wat moet ik doen indien ik mijn betalingsbewijs kwijt ben?

Jammer genoeg is het niet mogelijk een nieuw betalingsbewijs aan te maken.


 

Welk type betalingsbewijs wordt aanvaard?

Alle betalingsbewijzen worden aanvaard op voorwaarde dat ze de volgende informatie bevatten:

  • Datum van de prestatie (of het product)
  • De stempel van het salon (met daarop de volgende gegevens: naam, adres, btw-nummer, telefoon nummer)
  • De naam van de prestatie (of het product)
  • Het bedrag van de prestatie (of het product)

Voor voorbeelden klik hier.

 

Opgelet! Het bestand dat u indient om een terugbetaling aan te vragen dient een foto te zijn van dit betalingsbewijs. Het formaat van dit bestand is JPG, PNG of BMP. PDF bestanden kunnen helaas niet verwerkt worden. 


 

Hoe kan ik de status van mijn terugbetaling nakijken?

U kunt de status van al uw terugbetalingsaanvragen op elk moment nakijken op uw profiel.

Er zijn verschillende statussen mogelijk:

  1. Controle ter goedkeuring -> Ons team controleert uw betalingsbewijs.
  2. Aanvaard -> Ons team heeft uw betalingsbewijs goedgekeurd.
  3. Terugbetaling uitgevoerd -> De terugbetaling is op uw rekening gestort.
  4. Geweigerd -> Uw betalingsbewijs stemt niet overeen met de geselecteerde deal. Eventuele andere oorzaken worden aangehaald in de e-mail.

 

Wat zijn de terugbetalingstermijnen?

Na de controle van uw aanvraag wordt de terugbetaling uitgevoerd binnen 10 tot 15 werkdagen op het rekeningnummer dat u ons hebt meegedeeld.


 

Hoe weet ik wanneer ik ben terugbetaald?

U wordt per e-mail op de hoogte gebracht van zodra de terugbetaling is uitgevoerd.